Ռուսաստանը Նախատեսում է Կառուցել Եվրոպան Ամերիկային Կապող Գերարագ Երկաթգիծ

Ռուսաստանը Նախատեսում է Կառուցել Եվրոպան Ամերիկային Կապող Գերարագ Երկաթգիծ

Ռուսաստանն ամբողջ աշխարհին է ներկայացրել իր ամբիցիոզ նախագիծը՝ ստեղծել աշխարհի ամենաերկար գերարագ երկաթգծային ցանցը, որն իրար կմիացնի հյուսիսային կիսագնդի գրեթե բոլոր երկրները և հնարավորություն կտա առանց ինքնաթիռների և նավերի Նյու Յորքից հասնել Լոնդոն; Ստույգ երթուղին և նախագծի այլ մանրամասներ դեռևս հայտնի չեն, սակայն ակնհայտ է, որ նախագծի կյանքի կոչվելու պարագայում, այն կդառնա խոշորագույնն ու ամենաերկար երկաթգիծն ամբողջ աշխարհում:

Այս համաշխարհային ենթակառուցվածքային նախագիծը ստացել է «Տրանս-Եվրասիական գոտի» (Trans-Eurasian belt Development) անվանումը: Համաձայն նախագծի՝ ճանապարհորդների երթուղին կանցնի ամբողջ Ռուսաստանի տարածքով մինչև Բերինգի նեղուց; Այնտեղ պետք է կառուցվի կամուրջ, որը հնարավորություն կտա հասնել ամերիկյան Ալյասկա նահանգ:

Նորագույն նախագիծը հանրությանն է ներկայացրել «Ռուսաստանի երկաթգծային պետական ցանցի» ղեկավար Վլադիմիր Յակունինը: Նախագիծը մշակվել է ակադեմիկոս Գենադի Օսիպովի և Մոսկվայի պետական համալսարանի ռեկտոր Վիկտոր Սադովնիչի հետ համատեղ: Յակունինի խոսքերով, նոր համաշխարհային երկաթգծային ցանցի ստեղծումը ենթադրում է Եվրոպայում և Ամերիկայում գոյություն ունեցող երկաթգծերի միավորում, ինչը դրականորեն կազդի համաշխարհային տնտեսության զարգացման վրա: Բացի գոյություն ունեցողներից, կկառուցվեն նաև նոր երկաթգծային ենթակառուցվածքներ, նավթային և գազային խողովակաշարեր, էլեկտրամատակարարման և ջրամատակարարման կայաններ: Նախագծի հաջողությանը զուգահեռ երկաթգծի ողջ երկայնքով կկառուցվեն նոր քաղաքներ, 10-15 նոր արտադրություններ, և կբացվեն հսկայական քանակությամբ նոր աշխատատեղեր:

«Սա միջպետական նախագիծ է, որը հնարավորություն կտա միացնել տարբեր քաղաքակրթություններ: Այն պետք է դառնա ներկայում գոյություն ունեցող մոդելի այլընտրանքը, որը համակարգային ճգնաժամ է ապրում: Այս նախագիծը պետք է դառնա «համաշխարհային գոտու» սկիզբ և հիմնվի նորագույն տեխնոլոգիաների վրա», - վերջում ավելացրել է Յակունինը:

Նախագծի կարևորագույն մանրամասներ դեռևս հայտնի չեն, սակայն հեղինակի խոսքերով այն իրականացնելու համար տրիլիոնավոր դոլլարներ կպահանջվեն: Նա միևնույն ժամանակ համոզված է, որ երկաթգծի տնտեսական շահը կգերակշռի կատարված ներդրումները:

Սակայն, ինչպես նշում է The Independent պարբերականը, այսօր ոչ բոլոր երկրներն ունեն այս նախագծի պահանջները բավարարող երկաթգծային ցանց:

Մասնավորապես՝ Արևմտյան Եվրոպան և Բալթյան երկրների միջև չկա համապատասխան երկաթգիծ: Արևելյան Եվրոպան և Եվրոմիությունը դեռ նոր են ուսումնասիրում նոր երկաթգծի կառուցման հեռանկարը, որը կանցնի «Լա Մանշ» նեղուցի թունելով և իրար կմիացնի Բալթյան և Արևմտյան Եվրոպայի երկրները:

Հյուսիսային Ամերիայի երկաթգծային ենթակառուցվածքները համեմատաբար թույլ են զարգացած: Նախագահ Օբամայի բոլոր ջանքերը զարգացնել վերջիններս ձախողվել են ընդդիմադիրների հակադրումների արդյունքում:

Բերինգի նեղուցում կամուրջներ և թունելներ կառուցելու նախագծեր կան դեռևս 19-րդ դարից, բայց մինչ օրս դեռևս անկատար են:

Բացի այդ Ռուսաստանը ևս պատրաստ չէ: Այս երկրի ներքին երկաթգծային ցանցը դեռևս բազմաթիվ բացեր ունի, և երկրի կողմից վերջերս հայտարարված մի շարք երկաթգծային նախագծերից ոչ մեկի շինարությունը դեռևս չի սկսվել:

Ավելի վաղ Ռուսաստանն ու Չինաստանը հայտարարել էին 2 երկրների մայրաքաղաքներն իրար միացնող գերգարագ երկաթգծի կառուցման նախագծի մասին :