Լոռիում Կկառուցվի Ճոպանուղի՝ Նոր և Գրավիչ Զբոսաշրջային Երթուղի Առաջարկելով Մարզում
Աղբյուր՝ https://www.construction.am
Լոռու մարզի տնտեսության զարգացմանը նպաստող գերակա ճյուղերից մեկը զբոսաշրջությունն է: Լոռու մարզպետարանի տվյալներով՝ 2017 թվականին մարզ այցելած զբոսաշրջիկները թիվը 2016 թվականի համեմատ կրկնապատկվել է՝ հասնելով 200.000 –ի: Լոռու մարզում այս տարի նախատեսված են իրականացնել մի քանի ծրագրեր, որոնք լուրջ ազդեցություն կունենան զբոսաշրջության զարգացման վրա:
Մասնավորապես մարզի Շահումյան համայնքում՝ Մայմեխ լեռան ստորոտում կառուցվելու է ճոպանուղի, որը եզակի կլինի տարածաշրջանում. «Այդ հզորությամբ ճոպանուղի տարածաշրջանում չի լինելու, իր հզորությամբ լինելու է եզակի, բոլոր հնարավոր պայմանները ստեղծվելու են ենթակառուցվածքները զարգացնելու և տնտեսական շարժն ապահովելու համար», - ասել է Լոռու մարզպետ Արթուր Նալբանդյանը՝ այս տարվա առաջին մամուլի ասուլիսի ընթացքում:
Նախագծի համաձայն՝ ճոպանուղին կունենա 4 ուղղություն, և միաժամանակ կկարողանա տեղափոխել 2000 մարդու: Ճոպանուղու միջին արագությունը մոտ երկու անգամ գերազանցելու է «Տաթևեր» ճոպանուղու արագությանը: «Կառուցվելու է նաև ձմեռային սահուղի, որն ամենաերկարն է լինելու տարածաշրջանում՝ 8 կմ: Սահուղին նախատեսված կլինի դահուկորդների, սնոուբորդիստների, ինչպես նաև սահնակով սահելու համար: Ընդ որում, Լոռվա ձմեռը վայեյելու հնարավորություն կունենան և սիրողական, և պրոֆեսիոնալ սահորդները», - մեզ հետ զրույցում նշեց Լոռու մարզպետարանի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Վահե Դոխոյանը:
Ճոպանուղին կառուցելու համար ընտրվել է հենց այդ տարածքը, քանի որ ըստ փորձագետների եզրակացության՝ Վանաձորի նախկին ճոպանուղու տարածքը անբարենպաստ է եղել ձմեռային հանգստի գոտի ստեղծելու համար, այնտեղ ձմեռը մեկուկես ամսով ավելի կարճ է, քան Շահումյանում: Ներկայում ընթանում են ճոպանուղու նախագծանախահաշվային աշխատանքներ, ինչպես նաև շարունակվում են տեղանքի ուսումնասիրությունները: Ճոպանուղու նախագիծը մշակում են կանադահայ մասնագետները: Ծրագրի իրականացման համար մասնավոր ներդրումները կկազմեն 50 մլն ԱՄՆ դոլար:
Նախատեսված է կառուցել նաև հյուրանոցներ, սրճարաններ և սպասարկման ոլորտի այլ կառույցներ:
«Ճոպանուղին կառուցելուց հետո, ծրագրի իրականացման միայն առաջին փուլում սպասվում է օրական միջինը 3500 այցելու, մինչդեռ Վանաձոր քաղաքի հյուրանոցներն ու հյուրատներն այս պահին հնարավորություն ունեն ընդունել օրական 1500 մարդ: Սա խթան կլինի հյուրանոցային բիզնեսը, ենթակառուցվածքները զարգացնելու համար՝ ներգրավելով նաև այլ ներդրողներ»,- ասաց Վահե Դոխոյանը:
Ճոպանուղու կառուցման ծրագիրը նպաստելու է Վանաձորի զարգացմանը՝ դառնալով մարզկենտրոնի զարգացման ուղղություններից մեկը: «Վանաձորի քաղաքապետարանը անվճար երթուղի է տրամադրելու զբոսաշրջիկներին՝ ճոպանուղու տարածք գնալու և վերադառնալու համար»,- նշեց Վահե Դոխոյանը:
Ճոպանուղու նախագիծը պատրաստ լինելուն պես կսկսվի շինարարությունը, առաջին փուլի աշխատանքները կտևեն 9-12 ամիս:
Մասնավորապես մարզի Շահումյան համայնքում՝ Մայմեխ լեռան ստորոտում կառուցվելու է ճոպանուղի, որը եզակի կլինի տարածաշրջանում. «Այդ հզորությամբ ճոպանուղի տարածաշրջանում չի լինելու, իր հզորությամբ լինելու է եզակի, բոլոր հնարավոր պայմանները ստեղծվելու են ենթակառուցվածքները զարգացնելու և տնտեսական շարժն ապահովելու համար», - ասել է Լոռու մարզպետ Արթուր Նալբանդյանը՝ այս տարվա առաջին մամուլի ասուլիսի ընթացքում:
Նախագծի համաձայն՝ ճոպանուղին կունենա 4 ուղղություն, և միաժամանակ կկարողանա տեղափոխել 2000 մարդու: Ճոպանուղու միջին արագությունը մոտ երկու անգամ գերազանցելու է «Տաթևեր» ճոպանուղու արագությանը: «Կառուցվելու է նաև ձմեռային սահուղի, որն ամենաերկարն է լինելու տարածաշրջանում՝ 8 կմ: Սահուղին նախատեսված կլինի դահուկորդների, սնոուբորդիստների, ինչպես նաև սահնակով սահելու համար: Ընդ որում, Լոռվա ձմեռը վայեյելու հնարավորություն կունենան և սիրողական, և պրոֆեսիոնալ սահորդները», - մեզ հետ զրույցում նշեց Լոռու մարզպետարանի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Վահե Դոխոյանը:
Ճոպանուղին կառուցելու համար ընտրվել է հենց այդ տարածքը, քանի որ ըստ փորձագետների եզրակացության՝ Վանաձորի նախկին ճոպանուղու տարածքը անբարենպաստ է եղել ձմեռային հանգստի գոտի ստեղծելու համար, այնտեղ ձմեռը մեկուկես ամսով ավելի կարճ է, քան Շահումյանում: Ներկայում ընթանում են ճոպանուղու նախագծանախահաշվային աշխատանքներ, ինչպես նաև շարունակվում են տեղանքի ուսումնասիրությունները: Ճոպանուղու նախագիծը մշակում են կանադահայ մասնագետները: Ծրագրի իրականացման համար մասնավոր ներդրումները կկազմեն 50 մլն ԱՄՆ դոլար:
Նախատեսված է կառուցել նաև հյուրանոցներ, սրճարաններ և սպասարկման ոլորտի այլ կառույցներ:
«Ճոպանուղին կառուցելուց հետո, ծրագրի իրականացման միայն առաջին փուլում սպասվում է օրական միջինը 3500 այցելու, մինչդեռ Վանաձոր քաղաքի հյուրանոցներն ու հյուրատներն այս պահին հնարավորություն ունեն ընդունել օրական 1500 մարդ: Սա խթան կլինի հյուրանոցային բիզնեսը, ենթակառուցվածքները զարգացնելու համար՝ ներգրավելով նաև այլ ներդրողներ»,- ասաց Վահե Դոխոյանը:
Ճոպանուղու կառուցման ծրագիրը նպաստելու է Վանաձորի զարգացմանը՝ դառնալով մարզկենտրոնի զարգացման ուղղություններից մեկը: «Վանաձորի քաղաքապետարանը անվճար երթուղի է տրամադրելու զբոսաշրջիկներին՝ ճոպանուղու տարածք գնալու և վերադառնալու համար»,- նշեց Վահե Դոխոյանը:
Ճոպանուղու նախագիծը պատրաստ լինելուն պես կսկսվի շինարարությունը, առաջին փուլի աշխատանքները կտևեն 9-12 ամիս: