Ճաշակեցի և՛ Քեն, և՛ Ոխ. Արթուր Մեսչյանը Ամփոփեց Իր Պաշտոնավարության 100 Օրը

Ճաշակեցի և՛ Քեն, և՛ Ոխ. Արթուր Մեսչյանը Ամփոփեց Իր Պաշտոնավարության 100 Օրը

Այս հարյուր օրվա ընթացքում ուսումնասիրվել է քաղաքաշինական ոլորտի 4200 գործ, համաձայնեցվել 300 նախագիծ, տրվել է 170 շինթույլատվություն, կայացվել ապամոնտաժման 22 որոշում: Սրանք թվեր են, որոնք հրապարակում է Երևան քաղաքի գլխավոր ճարտարապետը: Իրականացված ոչ դյուրին աշխատանք, որովհետև այդ ընթացքում, Արթուր Մեսչյանը մեջբերում է իր երգի բառերը, հասցրեց ճաշակել «և՛ քեն, և՛ ոխ», որովհետև ոչ բոլորն են խրախուսում ազնիվ, օրենքի տառին համապատասխան, քաղաքանպաստ գործելաոճը: Չնայած դրան՝ Արթուր Մեսչյանը շարունակում է ամուր մնալ իր սկզբունքներում և ներկայացնում քաղաքի համար ստրատեգիական նշանակություն ունեցող մի քանի նախագծեր, որոնց իրականացումը կբարեփոխի մայրաքաղաքային միջավայրը:

Կկառուցվեն Մետրոպոլիտենի Նոր Կայարաններ Աջափնյակում

Նոր կայարանների կառուցումը քաղաքի համար ստրատեգիական նշանակություն ունի, բացի այդ կայարանները կիսակառույց վիճակում են, կազմված են նախագծեր, կան ինժեներական հաշվարկներ ու եզրակացություններ, այդ նպատակով արդեն ծախսվել է 250 մլն. դրամ: Երևանի գլխավոր ճարտարապետը մետրոպոլիտենի ընդլայնումը բավական իրատեսական է համարում: Փաթեթ է մշակվում կառավարությանը ներկայացնելու համար:

Կկառուցվի Նոր Նորքը Կենտրոնի Հետ Կապող Նոր Ճոպանուղի

Ճոպանուղու մարդատար վագոնները պետք է լինեն 12-14 տեղանոց, որ լուծեն Նոր Նորք-Կենտրոն ուղևորափոխադրման, փողոցների բեռնաթափման խնդիրը: Ճոպանուղին պետք է գործի մեծ հաճախականությամբ, բազմամոդուլ լինի: Կունենա երկու կանգառ, կանգառների տեղերը խիտ կառուցապատված Երևանում բարդ է որոշել, բայց այդ խնդիրն էլ է լուծելի, հավատացնում է գլխավոր ճարտարապետը: Համաձայնության են եկել երկու շվեյցարական և իտալական ընկերությունների հետ: Կան ևս երկու ընկերություններ, որոնք կմասնակցեն տենդերին: Եթե մետրոպոլիտենի կառուցումն ավելի երկարաժամկետ է, կախված ավելի մեծ ֆինանսների հետ, ապա ճոպանուղու կառուցումն ավելի արագ է հնարավոր կազմակերպել:

Կլուծվեն Աջափնյակում Վթարային Շենքերի Բնակիչների Խնդիրները

Քաղաքապետարանը համագործակցում է կառուցապատողների հետ և ամենավտանգավոր իրավիճակում հայտնված բնակիչների խնդիրները կլուծվեն մոտ ապագայում:

Ալ. Սպենդիարյանի Անվան Օպերայի և Բալետի Շենքի Տարածքի Երկրորդ Գոտին Վերադարձնել Երևանին:

Դա ոչ թե քաղաքի գլխավոր ճարտարապետի կամ քաղաքապետի ցանկությունն է, այլ երևանցու ընդհանրապես: Ինչքան շատ էին բողոքները ժամանակին, որ օպերայի շրջակայքը «այլանդակվում է»:
«Զարմանալի է, որ այսօր, երբ ստեղծվել է հնարավորություն վերականգնել օպերայի կանաչ տարածքները, կան մարդիկ, ովքեր բողոքում են, թե «դեռ ոչինչ չարած, քանդում են», տուժում են բիզնեսները: Բիզնեսները չեն տուժում, միայն վերանում է դրանց մի գոտին, որը դուրս էր եկել մայթ, կարծում եմ՝ սեփականատերերը կհասկանան, որ դա քաղաքի պահանջն է»,-ասում է Ա. Մեսչյանը:
Չնայած դժվարություններին՝ ծրագրի ավարտին Ազատության հրապարակը և թամանյանական շենքը նոր ու հետաքրքիր լուծումներ կստանան: Հրապարակի վերակառուցումից բացի կլուծվի նաև օպերայի և բալետի շենքի արտաքին ինքնատիպ լուսավորության հարցը:

Գլխավոր Ճարտարապետի Հավաստմամբ Կարելի է Լուծված Համարել Նաև Արամի 23 Հուշարձան-Շենքի Հարցը:

Ստորագրվել է պայմանագիր կառուցապատող «Էյ Էմ Սի» ընկերության և Մշակույթի նախարարության միջև առ այն, որ կառուցապատողի, տարածքի իրացնողը հեքեքյանը և մշակույթի նախարարությունը կստորագրեն պայմանագիր, ըստ որի կառուցապատողը կտրամադրի 14. մլն դրամ իտալացի ճարտարապետ Լուչիո Պեցցիին հրավիրելու և վերականգնման նախագիծ մշակելու համար:

Ավտոտնակներն ու Կրպակները Չեն Սեփականաշնորհվելու

Ավտոտնակներն ու կրպակները Երևանի խոցելի կողմերից մեկն են, դրանք գրավել են մեր բակերն ու կանաչապատ տարածքները: Այսուհետ, հավաստիացնում է Ա. Մեսչյանը, չի սեփականաշնորհվելու ոչ մի ավտոտնակ ու կրպակ: Դրանց հետ կկնքվի վարձակալության երկարաձգման պայմանագիր՝ պայմանով, որ ցանկացած պահի, քաղաքի պահանջներից ելնելով, կարող են ապամոնտաժվել:

Մանսարդները Կբերվեն Ընդհանուր Տեսքի

Մանսարդների կառուցման թույլտվություն Երևանի քաղաքապետարանը կտա միայն այն դեպքում, եթե դիմեն հարևանները միասին, լինի ընդհանուր մեկ նախագիծ ու շինարար: Առանձին դիմումները չեն ընդունվելու: Եթե հարևաններից մեկը չցանկանա մասնակցել, տաևածքը կտրվի կառուցապատողին: Սա արվում է շենքերի մանսարդներին ընդհանուր ճարտարապետական տեսք տալու համար: «Առանց այդ էլ Երևանի բնակֆոնդը քայքայվել է այդ կտոր-կտոր կառուցված մանսարդներով, տուժել են անգամ ամենաարժեքավոր բնակելիները: Ինչպես ժամանակին Նապոլեոն Բոնապարտի հրամանով Փարիզը մանսարդավորվեց, այնպես էլ Մարությանի օրոք կկարողանանք այդ հարցը լուծել: Ի դեպ կառուցապատողները պետք է վերանորոգեն շենքերի աստիճանավանդակները կամ վերելակները: Երկու փորձ արդեն ունենք, սպասում ենք ավարտին, եզրակացությունից հետո կշարունակենք»:

Ասֆալտը Կփոխարինվի Սալաքարով

Երևանի քաղաքապետարանը նախատեսում է սկսել փողոցների կահավորման ծրագիր, որի շրջանակում որոշ փողոցներ կսալարկվեն: Վերադարձը սալաքարին հնարավորություն կտա ազատվել ասֆալտից ու երկու տարին մեկ ասֆալտը նորոգելու ծախսատար աշխատանքից: Այդ վերակառուցվող փողոցներում հնարավոր կլինի գազի խողովակներն անցկացնել գետնի տակ: Գացախողվակների նման մոնտաժում իրականացվում է միայն երրորդ կարգի պետություններում, ցավոք մեր մայրաքաղաքը հայտնվել է գազախողովակների խայտառակ սարդոստայնում, որից ազատվել հնարավոր է միայն մասնակի, նման վերակառուցվող փողոցներում զուգակցելով նաև այդ աշխատանքները, ասում է Ա. Մեսչյանը: