Նոր Ճանապարհը Նոր Կամրջով Կզարդարի Երևանը

Նոր Ճանապարհը Նոր Կամրջով Կզարդարի Երևանը

Արգավանդ - Շիրակ 2.7 կմ երկարությամբ նոր ավտոճանապարհի կառուցումը ըստ նախատեսվածի պետք է ավարտվի 21 ամսում։ «Նոր ճանապարհահատվածը ռազմավարական կարևոր նշանակություն ունի Երևանի և ընդհանրապես Հայաստանի համար: Այսօր մայրաքաղաքում ունենք չորս կամուրջ, և ծրագրի շրջանակում Հրազդան գետի վրա կառուցվողը կլինի թվով հինգերորդը: Այս ճանապարհահատվածը զգալիորեն կթեթևացնի Երևանում երթևեկությունը»,- ասել է քաղաքապետը, ավտոճանապարհի կառուցումն ազդարարող երկկողմ հուշագիրը ստորագրելու արարողության ընթացքում։ Այս ծրագրի իրականացումը զգալիորեն կբեռնաթափի մայրաքաղաքի կենտրոնական փողոցների երթևեկությունը։

Քաղաքապետարանից տեղեկացանք, որ Ասիական զարգացման բանկի կողմից ֆինանսավորվող Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի Տրանշ 2-ի շրջանակում, կառուցվող անընդհատ երթևեկությամբ նոր ճանապարհը կունենա 4-6 երթևեկելի գոտի՝ միջինը 24-28 մետր լայնությամբ: Ճանապարհահատվածը ներառում է նաև Հրազդան գետի վրա 252մ երկարությամբ և 28մ լայնությամբ կամրջի կառուցում, ինչպես նաև մեկ ուղեանցի կառուցում՝ Իսակով – Բաբաջանյան փողոցների հատման վայրում առկա ճանապարհային հանգույցում: Շինարարական աշխատանքների ընթացքում իրականացվելու են բոլոր անհրաժեշտ հաղորդուղիների տեղափոխումները, իսկ լուսավորության համակարգում տեղադրվելու են LED էներգախնայող լուսատուներ: Նշենք, որ Արգավանդ - Շիրակ ճանապարհը Երևանի արևմտյան օղակաձև ճանապարհի մի հատվածն է կազմում, որը նաև կապում է Մալաթիա - Սեբաստիա և Շենգավիթ վարչական շրջանները: Շինարարական այս պայմանագրի արժեքն է 26,003,196 ԱՄՆ դոլարին համարժեք ՀՀ դրամ:

Ի դեպ քաղաքապետարանից տեղեկացրին, որ շինարարական աշխատանքներն իրականացնող Լևանտինա Ինխենեյրիա Կոստրուցիոն (Իսպանիա) ընկերության լիազոր ներկայացուցիչ Լուիզ Լոփեզ Մոլոնին նշել է, որ նման նախագծերի կյանքի կոչման հարցում ընկերությունն ունի երկարամյա փորձ, և վստահեցրել է, որ աշխատանքները կիրականացվեն նախատեսված ժամկետում:

Ըստ նախագծի Հրազդան գետի վրայով կառուցվող նոր կամուրջը իրականացվելու է մետաղական կոնստրուկցիաներով և համալրված է լինելու ջրի և նավթայուղերի մշտական զատիչով, որը կանխելու է նավթայուղերի հոսքը դեպի գետ։ Զատիչը տեղադրված է լինելու կամրջի տակ։ Արդյո՞ք այս կարևոր բնապահպանական մոտեցումը պահպանվելու է, թե՞ որոշակի փոփոխություններ նախատեսված են։ «Կամրջի կառուցման մոտեցումները հստակ պահպանված են և որևէ փոփոխություն չի նախատեսվում»,- հավաստիացրեցին քաղաքապետարանից;

Հիշեցնենք՝ այս նախագիծը իրականացվում է՝ հաշվի առնելով այն կարևոր հանգամանքը, որ ճանապարհը գտնվում է պատմամշակութային վայրում՝ Կարմիր Բլուրի տարածքում։ Մինչ աշխատանքների մեկնարկը, իրականացվեց և ցուցաբերվեց համաշխարհային պրակտիկային հարիր մոտեցում։ Այս ճանապարհահատվածում իրականացվել են հնագիտական ուսումնասիրություններ, որպեսզի շինարարությունը վնաս չհասցնի պատմամշակութային շերտերին։ Պեղումները սկսվել էին դեռևս 2013թ․-ին, իսկ 2014-ին մեկնարկեց այդ աշխատանքների երկրորդ փուլը։ Ի դեպ Կարմիր Բլուրի Հնավայրում պեղումների ընթացքում բացահայտվեցին մի շարք դամբարաններ։ Նշենք, որ Կարմիր Բլուրի հնավայրը հնագիտական հուշարձաններից մեկն է, որը հանդիսացել է Ուրարտուի խոշորագույն վարչատնտեսական կենտրոններից մեկը՝ Թեյշեբաինին: