Նոր Ռազմավարություն

Նոր Ռազմավարություն

Ճարտարապետությունն ու շինարարությունը ոչ միայն արտացոլում են տվյալ երկրի պատմամշակութային անցյալն ու ներկան, այլև սոցիալ-տնտեսական իրավիճակի լավագույն ցուցանիշ են հանդիսանում: Իսկ ենթակառուցվածքների շինարարությունը ուղղակի տնտեսության զարգացման խթան է: Մեր օրերում, երբ մի կողմից զբոսաշրջությունը հայտարարված է տնտեսության գերակա ուղղություն, իսկ մյուս կողմից 90-ականներից Հայաստանը գտնվում է ճանապարհային շրջափակման մեջ, տրանսպորտային ենթակառուցվածքների, մասնավորապես մարզային օդանավակայանների վերականգնումը օրհասական է: Եվ այդ օրհասական խնդիրը լուծում է ստանում: Այս պահին Գյումրիի «Շիրակ» և Կապանի «Սյունիք» օդանավակայանները վեր են ածվել շինհրապարակների:

Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայանի կառամատույցի շինարարությունը իրականացնում է «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ն: Կառամատույցի մակերեսը կազմում է 22.000 քմ, որի վերանորոգման համար ընկերությունը պատրաստվում է ներդնել 1.5 մլրդ դրամ, ինչի արդյունքում մինչև 2020 թվականը ամբողջությամբ կվերանորոգվի 17.000քմ տարածք: Հիշեցնենք, որ Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայանը կառուցվել է 1961թ-ին և չի վերանորոգվել 1986-ից ի վեր: «Շիրակ» օդանավակայանը, ըստ էության, այս պահին Հայաստանի երկրորդ խոշոր գործող օդնավակայանն է:

«Շիրակ» օդանավակայանի վերանորոգման աշխատանքներին զուգահեռ, անցած տարվանից շինարարական աշխատանքներ են իրականացվում Կապանի «Սյունիք» օդանավակայանի վերագործարկման ուղղությամբ: Հաշվի առնելով դեպի Կապան տանող ճանապարհի բարդությունը և այն հանգամանքը, որ այսօր Երևանից Կապան ուղևորությունն տևում է ավելի քան 4 ժամ, կարելի է վստահ ասել, որ այն խիստ անհարմարություն է ստեղծում զբոսաշրջիկների համար, ինչպես նաև բեռնափոխադրման ոլորտում: Մինչդեռ այս օդանավակայանի վերագործման շնորհիվ այդ նույն ճանապարհը կհաղթահարվի ընդամենը 30 րոպեում, ինչը նոր հորիզոններ կբացի մարզի զարգացման համար։

Օդանավակայանի վերակառուցումը իրականացնում են Սյունիքի մարզի զարգացման և ներդրման հիմնադրամն ու Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը: Ըստ լրատվամիջոցների, ներդրման ծավալը կազմում է մոտ 2 մլն դոլլար: Շինարարության ավարտը նախատեսված էր այս տարվա հունիս-հուլիս ամիսներին, սակայն շինաշխատանքները մինչ օրս շարունակվում են: Ըստ տարբեր լուրերի օդանավակայանի բացումը հետաձգվել է 18 ամսով:

Ընդգծենք, որ այսօր կապը մարզերի հետ հիմնականում իրականացվում է ավտոբուսներով, հետևաբար, օդային տրանսպորտի շահագործումը հզոր խթան կհանդիսանա մարզերում զբոսաշրջության և տնտեսության զարգացման համար: