Մինչև Դեկտեմբերի 10-ը Ճանապարհի Վերանորոգումը Կավարտվի

Մինչև Դեկտեմբերի 10-ը Ճանապարհի Վերանորոգումը Կավարտվի

Հաշված օրեր հետո կավարտվեն Երևան - Սևան - Իջևան - Ադրբեջանի սահման միջպետական նշանակության (Մ-4) ավտոճանապարհի հիմնական հատվածի շինարարական աշխատանքները։

Հատված առ հատված շահագործման հանձնվող ճանապարհը արդեն հասցրել են գնահատել ուղևորները։ «Չզգացինք թե ինչպես անցանք հատկապես Դիլիջան -Իջևան ճանապարհը։ Այդ ճանապարհը միշտ խորդուբորդ էր ՝ անհարմար երթևեկության համար։ Ընդհանրապես Երևան - Սևան - Իջևան ճանապարհը այս պահին շատ որակով է, ինչը զգալի թեթևացրել է ճամփորդությունը»,- նշում էին մեր կողմից հարցման ենթարկված վարորդները։ Ինչ խոսք որակը լավ ճանապարհի կարևոր երաշխիքն է, իսկ որակի համար պատասխանատու են և´ շինարարական ընկերությունները և´ նրանց կողմից ընտրված շինարարական նյութերը։ Թե ինչ եղանակով են իրականացվել շինարարական աշխատանքները, տեղեկացանք տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների զարգացման նախարարությունից։ Ըստ տրված տեղեկության, միջին նորոգման աշխատանքների շրջանակներում կատարվում են. հին ասֆալտբետոնե ծածկի ֆրեզավորում, փոսային նորոգում, հարթեցում և ասֆալտբետոնե ծածկի տեղադրում: Որոշ հատվածներում իրականացվել են հիմնանորոգման աշխատանքներ։ Նախարարությունը վստահեցրեց, որ այս ճանապարհը կառուցվում է ասֆալտբետոնե տեխնոլոգիաի պահպանմամբ, ճանապարհը բաղկացած է 1 շերտից՝ շերտի հաստությունը կազմում է 5սմ։

Ըստ ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության կողմից տրամադրված տեղեկության, ճանապարհի տարբեր հատվածների շինարարությունը իրականացրել են հետևյալ շինարարական ընկերությունները. «Ճանապարհ» ՍՊԸ, «ԱԱԲ պրոեկտ» ՍՊԸ, «Արարատ-Ճանշին» ՍՊԸ։ Վերջինիս կողմից իրականացվող Ա/ճ Մ-4, Երևան - Սևան - Իջևան -Ադրբեջանի սահման 129.1 կմ և 135.4 կմ հատվածների հիմնանորոգման աշխատանքների ավարտը նախատեսվում է 2019-ի դեկտեմբերի 10-ին։

Մ-4՝ Երևան - Սևան - Իջևան -Ադրբեջանի սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի վերանորոգված հատվածի երկարութունը կազմում 58.9 կմ։ Նախագծի իրականացման համար տրամադրվել է 3 մլրդ. 271 մլն. դրամ։ Որից 249.2 մլն. դրամ հատկացվել է «Ճանապարհ» ընկերությանը, 1մլրդ. 308 մլն. Դրամ՝ «ԱԱԲ պրոեկտ» ընկերությանը և 1մլրդ. 714 մլն. Դրամ՝ «Արարատ-Ճանշին» ընկերությանը։

Արդյոք 2020թ-ին ճանապարհաշինարարական նմանատիպ ծրագրեր նախատեսվում են, և ինչքան գումար է նախատեսվում, ճշտեցինք տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից։ «Իհարկե այո։ Ինչ վերաբերվում է հատկացվող գումարին, ապա այս պահին հստակ չեմ կարող ասել, այժմ մենք նախագծերն ենք պատվիրում։ Այս պահի դրությամբ հիմնանորագման ծրագրով նախատեսվում է 244,4 կմ ճանապարհի վերանորոգում»,- մեզ հետ հեռախոսազրույցում պարզաբանեց ճանապարհային ոլորտի քաղաքականության վարչության պետ Դավիթ Քարտաշյանը։